Antycellulitowa Maska Siarczkowa Wyszczuplająca Lirene Make Me Slim
Opis
Antycellulitowa Maska Siarczkowa Wyszczuplająca Lirene Make Me Slim
Masz problem z cellulitem? Marzysz o jędrnej, gładkiej skórze?
Rozwiązaniem problemu
jest nasza Antycellulitowa Maska Siarczkowa Wyszczuplająca Lirene Make Me Slim. Ta zaawansowana formuła to nie tylko maska - to klucz do pięknie ukształtowanego ciała. Dzięki wyjątkowemu połączeniu składników, w tym siarki, ta maska głęboko penetruje skórę, eliminując cellulit i nadając jej sprężystość. W rezultacie Twoja skóra stanie się bardziej jędrna, gładka i elastyczna. Pozwól sobie na chwilę relaksu w domowym SPA, jednocześnie dbając o swoją sylwetkę. Z MAKE ME SLIM, osiągnięcie wymarzonej figury stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Kupując u nas produkt masz:
- darmowy i długi czas na zwrot nawet bez szukania dokumentu zakupu
- profesjonalne doradztwo
- szybkie odpowiedzi na zapytania mailowe i telefoniczne
- ekspresowo dostarczone paczki w nieuszkodzonym stanie
Antycellulitowa Maska Siarczkowa Wyszczuplająca Lirene Make Me Slim
To niezastąpiony sojusznik w walce z cellulitem. Opierając się na solance siarczkowej w 40%, ta maska przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej. Oferuje ona również chwilę relaksu w zaciszu domowego SPA, a jej skuteczność została potwierdzona badaniami, dzięki wysokim stężeniom składników aktywnych.
Sposób użycia: wmasuj w skórę, z uwzględnieniem miejsc z nadmiarem tkanki tłuszczowej oraz cellulitem.
Pojemność 200g
Produkt oryginalny
Grupa Dr Irena Eris jest jednym z wiodących polskich producentów kosmetyków oraz właścicielem uznanych w Polsce i na świecie marek: Dr Irena Eris, Pharmaceris, Emotopic, Lirene i Under Twenty. Grupa Dr Irena Eris to firma rodzinna, z 40-letnią tradycją na rynku.
Działalność Spółki w segmencie kosmetycznym koncentruje się na produkcji: kosmetyków premium pod marką Dr Irena Eris, dermokosmetyków pod marką Pharmaceris i Emotopic oraz kosmetyki rynku masowego pod markami Lirene i Under Twenty. Kosmetyki produkowane przez Spółkę sprzedawane są w salonach piękności, perfumeriach, drogeriach, aptekach, supermarketach oraz sklepach internetowych w 67 krajach na całym świecie.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.